Ochłoda nóg w gorący dzień z Acerin

By | 08:10 Skomentuj

Kochane, dzisiaj pokażę Wam produkt, który przynosi ukojenie dla nóg  szczególnie w takie upały jak mamy teraz. Jest to spray chłodzący do nóg od Acerin.


                                               Właściwości

  • Produkt działa natychmiastowo, przynosząc ulgę obrzmiałym i obolałym nogom.
  • Składniki czynne zawarte w kosmetyku, takie jak:  hesperydyny, wyciągu z kasztanowca i arniki, zmniejszają obrzęki.
  • Mentol daje przyjemne uczucie chłodu, przywracając uczucie świeżości i lekkości.

Spray chłodzący na opuchnięte i zmęczone nogi, zalecany w przypadku:

  • zmęczony, "ciężkich" nóg,
  • problemów z krążeniem,
  • opuchniętych dłoni, nóg i stóp,
  • osób wykonujących pracę stojąco i siedzącą,
  • podróży, podczas upałów.



Jestem bardzo zadowolona z tego sprayu- zabieram go na wakacje i do pracy. Używam zawsze wtedy, kiedy czuję, że moje nogi tego potrzebują. Można stwierdzić, że odczuwam od razu różnicę- moje nogi są lżejsze, odświeżone i mniej obolałe. Na plus również to, że spray świetnie pachnie i odświeża nogi oraz stopy. Jest wydajny i poręczny. Mój ulubieniec na lato.

Jeśli i Wy chcecie testować takie cudowne nowości to koniecznie zakupcie pudełko Pure Beauty.

Buziaki,
Magda

 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)