Galaktyczny tonik-esencja od Stars From The Stars

By | 08:13 Skomentuj

Lato zdecydowanie sprzyja używaniu mgiełek i lekkich produktów, ja ostatnio bardzo polubiłam się z mgiełką do twarzy od Stars From The Stars.


Space Face to   seria   gwiezdnych   produktów   do  najdelikatniejszej  we  wszechświecie  pielęgnacji  skóry  twarzy.  Rewitalizujące  formuły  z  naturalnymi     ekstraktami     przywracają     skórze  równowagę  i  sprawiają,  że  Twoja   pielęgnacja   będzie   świadoma,     skuteczna     i     najlepsza     z możliwych!

 Cosmic mist Galaktyczny tonik-esencja to lekka jak obłok mgiełka przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Przywraca jej właściwe pH, odświeża i nawilża. Stosowana na makijaż działa jak utrwalający fixer.

 Naturalne składniki aktywne: hydrolat z białej herbaty, ekstrakt z zielonej herbaty, kaktus księżycowy, aloes.


Tonik ten zabrałam na wakacje i świetnie się sprawdzałam jako nawilżenie twarzy przed makijażem, a ponadto jako fixer utrzymujący mój makijaż. Świetnie pachnie, doskonale odświeża i nawilża, a ponadto ma cudowne opakowanie. Lekka formuła nie zapycha, ani nie podrażnia skóry nawet tej wrażliwej.
Polecam serdecznie, a jeśli i Wy chcecie testować nowości to koniecznie zakupcie pudełko od Pure Beauty.

Buziaki,
Magda

 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)