Suchy olejek antycellulitowy do ciała Body Boom

By | 10:00 Skomentuj

Ostatnie pudełeczko od Pure Beauty charakteryzowało się tym, że obfitowało w wiele perełek kosmetycznych. Kolejnym moim ulubieńcem jest suchy olejek antycellulitowy do ciała od Body Boom.
Opakowanie tego olejku słodko wkomponowało mi się w przestrzeń mojego pokoju ;)



A co mówi o sobie sam olejek?

Jestem suchym olejkiem anti-cellulite do ciała stworzonym na bazie składników pochodzenia naturalnego i wegańskiej receptury przyjaznej skórze i środowisku. Pomogę Ci w nierównej walce z cellulitem i sprawię, że Twoje ciało będzie wyglądać pięknie i jędrnie.

Używaj mnie codziennie, najlepiej rano i wieczorem. Nałóż punktowo na problematyczne miejsca na skórze ciała, wmasuj energicznie okrężnymi ruchami. Dla uzyskania lepszych rezultatów wykonaj wcześniej ulubiony peeling do ciała BodyBoom oraz 2-3 minutowy masaż skóry. 

Skutecznie nawilżam, wygładzam i regeneruję. Wspieram redukcję cellulitu, ujędrniam skórę i sprawiam, że staje się ona bardziej elastyczna. Posiadam konsystencję suchego olejku, która szybko się wchłania i dobrze rozprowadza. Dzięki mnie Twoja skóra będzie miękka w dotyku, bardziej napięta i sprężysta, a do tego cudownie pachnąca.


ODKRYJ MOJE WNĘTRZE

ekstrakt z kurkumy
Olej abisyński

skutecznie regeneruje skórę oraz dba o jej sprężystość.

ekstrakt z nasion chia
Kawa robusta

odczuwalnie wygładza skórę oraz pobudza ją każdego dnia przy użyciu mleczka. 

olej ze słodkich migdałów
Olej perilla 

skutecznie ujędrnia oraz zmiękcza naskórek. 


A powyżej wrzucam Wam najważniejsze składniki tego olejku. Co warte jest przekazania, to fakt, że ten olejek pachnie po prostu przecudownie. Gdy wieczorem się nim posmaruje, to rano czuję jeszcze delikatny zapach na skórze. Łatwo się aplikuje i jest wydajny. Stosuję go już kilka dni i jestem bardzo zadowolona. Polecam Wam serdecznie.

Olejek do nabycia tutaj: olejek
 


Buziaki,
Magda
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)