Krem Hagi cykloczuły ratunek dla skóry

By | 10:00 Skomentuj

Kochane w ostatnim pudełku od Pure Beauty znalazłam dla mnie totalną nowość, a mianowicie w tym ślicznym opakowaniu kryje się krem, i to nie byle jaki krem.
Krem cykloczuły od Hagi Cosmetics- w moim pudełku dostałam fazę 3.


Po owulacji poziom estrogenów spada, a progesteronu rośnie, dlatego przed menstruacją możesz zauważyć wypryski. W tym czasie cera staje się też bardziej wrażliwa na podrażnienia i promienie UV. W fazie lutealnej skóra potrzebuje pomocy w regulacji sebum i łagodzenia stanów zapalnych. Ważne jest też nawilżenie i stymulowanie właściwości obronnych skóry przez optymalizację mikroflory.


Bukko brzozowe
Jest składnikiem otrzymywanym z liści Barosma betulina. Wpływa na znaczną redukcję ilości wytwarzanego sebum, będąc w stanie modulować działanie sebocytów zmniejszając powiększone pory i matując błyszczące obszary skóry tłustej.

Niacynamid
To pochodna witaminy B3, która działa przeciwzapalnie, reguluje nadmierny łojotok i wyrównuje koloryt. Jest składnikiem wielofunkcyjnym, który poza działaniem przeciwtrądzikowym ma także szerokie zastosowanie w pielęgnacji skóry dojrzałej i suchej. Zmniejsza też przebarwienia i podrażnienia.

Olej krokoszowy
Olej krokoszowy wykorzystuje się od wieków, zarówno do celów kulinarnych, jak i w kosmetyce czy farmacji. Płatki kwiatów krokosza zawierają kartaminę, która nadaje wysoce cenioną barwę – hiszpańską czerwień. Ceniony jest przede wszystkim ze względu na wysoką zawartość niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT) i kwasu linolowego. Doskonale nawilża skórę, odżywia ją i regeneruje. Bywa skuteczny także przy leczeniu trądziku, usuwaniu blizn, jak również w walce ze zmarszczkami. Neutralizuje wolne rodniki, przez co doskonale chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Zmniejsza fotowrażliwość skóry na poparzenia.


Z wielką ciekawością zaczęłam testować ten krem na swojej skórze i jestem bardzo zadowolona. Używam go po wieczornej pielęgnacji, nakładam na twarz. Jest on bardzo wydajny, ładnie pachnie i szybko się wchłania mimo swojej gęstości. Doskonale koi skórę, a w dodatku pozostawia ją matową- jest to dla mnie coś świetnego, ponieważ rano budzę się z promienną ale nie "świecącą" cerą.
Jest to mój ulubieniec z tego pudełeczka. Cudo!

Możecie go dorwać tutaj: krem

Buziaki,
Magda

 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)