Perełka włosowa- szampon do włosów i skóry głowy od Only Bio

By | 08:30 Skomentuj

Dzisiaj chcę Wam pokazać jaką perełkę kosmetyczną znalazłam ostatnio w pudełku od Pure Beauty.
Jest to szampon do włosów i skóry głowy od OnlyBio.



Włosy poddawane częstej stylizacji czy koloryzacji, potrzebują regularnej i intensywnej odbudowy. Produkty z gamy REGENERACJA, wzbogacone o wzmacniające proteiny, stanowią kompleksowe rozwiązanie dla osłabionych i zniszczonych włosów, przywracając im siłę, elastyczność i zdrowy wygląd.

Top: bergamotka, jabłko

Heart: jaśmin, róża

Base: brzoskwinia, karmelizowane owoce

To prawdziwy skarb dla moich włosów. Od pierwszego użycia zauważyłam różnicę. Jego delikatna formuła dokładnie oczyszcza moje włosy, pozostawiając je jedwabiście gładkie i pełne blasku. Zapach jest przyjemny i świeży, idealny na rozpoczęcie dnia. Co najważniejsze, po regularnym stosowaniu moje włosy stają się bardziej zdrowe i pełne życia. Polecam ten szampon każdemu, kto pragnie uczynić swoje włosy piękniejszymi i bardziej witalnymi.


Jeśli i Wy chcecie testować takie perełki to koniecznie kupcie pudełko pełne niespodzianek od Pure Beauty.

Buziaki,
Magda

 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)