Olej z czarnuszki Nigella Oil od Maroko Sklep

By | 09:13 Skomentuj

Dzisiaj pokażę Wam świetny produkt, który mnie oczarował i spełnił moje oczekiwania, a znalazłam go w pudełku od Pure Beauty.
Jest to olej z czarnuszki od Maroko Sklep.


✅ 100% naturalny
✅ tłoczony na zimno
✅ odpowiedni dla wegan

Odżywia i poprawia kondycję skóry, włosów i paznokci.

Olej z nasion czarnuszki siewnej znany jest ze swoich właściwości przeciwzapalnych, dzięki którym zapobiega powstawaniu niedoskonałości. Skutecznie łagodzi i koi zmiany skórne. Wygładza i zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, ogranicza produkcję sebum. 

Wykazuje silne właściwości antyoksydacyjne, chroni i przyspiesza regenerację skóry w tym zmian potrądzikowych. Wzmacnia włosy i zapobiega ich wypadaniu. Skutecznie eliminuje objawy łupieżu.

Sposób użycia: Dokładnie wmasować w oczyszczoną, wilgotną skórę, lub nałożyć na włosy, paznokcie.



Ja ten olej nakładam na włosy i zostawiam na parę godzin, celem odżywienia moich włosów.
Muszę przyznać, że sprawdza się do tego świetnie i jestem z niego bardzo zadowolona.
Włosy po jego użyciu są wygładzone i odżywione, a do tego pięknie się prezentują.

Jeśli i Wy chcecie otrzymywać takie niespodzianki to koniecznie zakupcie pudełko od Pure Beauty.

Buziaki,
Magda

 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)