Maseczka do twarzy Perfecta Relaxed Jamaica

By | 16:44 Skomentuj

Dziewczyny,
Dzisiaj pokażę Wam świetnie nawilżającą maseczkę do twarzy od Perfecta.
Znalazłam ją w świetnym pudełku od Pure Beauty.
Jest to maseczka o nazwie "Relaxed Jamaica" na tkaninie, która ma za zadanie idealnie nawilżyć i zregenerować naszą skórę.


Maska w płachcie RELAXED JAMAICA happy&relaxed o bardzo intensywnym działaniu nawilżającym i regenerującym. Dokładne przyleganie materiału do twarzy tworzy na skórze warstwę ochronną, dzięki czemu składniki szybko i równomiernie wnikają oraz efektywnie działają. Rekomendowana do całorocznej pielęgnacji każdego typu cery, niezależnie od wieku, szczególnie do cery suchej i bardzo suchej.

ORGANICZNY OLEJ Z KONOPI olej z nasion konopi pozyskiwany z certyfikowanych upraw. Ma doskonałe właściwości odżywcze, regenerujące i odmładzające. Chroni przed nadmierną utratą wody z naskórka. Bardzo szybko się wchłania.
CENTELLA ASIATICA znana z działania regenerującego i odżywczego. Opóźnia proces starzenia się skóry.
HYDROCOMPLEX wiąże i zatrzymuje w skórze cząsteczki wody, dodatkowo chroniąc przed utratą wody z naskórka.


Ja jestem z tej maseczki bardzo zadowolona. Świetny sposób na odżywienie swojej skóry twarzy podczas np. oglądania telewizji czy też czytania książki.
Moja skóra po jej użyciu jest idealnie wygładzona i zregenerowana.
Myślę, że będzie to mój stały bywalec podczas oglądania telewizji.

A jeśli i Wy chcecie testować takie cudowności to koniecznie zakupcie pudełko Pure Beauty.

Buziaki,
Magda

 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)