Dermedic Capilarte ratunek dla zniszczonych włosów

By | 08:12 Skomentuj

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z polecajką produktu, który znalazł się w boxie od Pure Beauty.
Jest to szampon do włosów firmy Dermedic z serii Capilarte.



Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Ekstrakt z ziaren fasoli guar, Cynk PCA, D-Panthenol, Witaminy E, C i PP, Lactilglutammato, Gliceryna

Poprawia ukrwienie mieszka włosowego i kondycję jego komórek budulcowych
Pobudza aktywność biologiczną cebulki, odżywia ją i wzmacnia
Wydłuża cykl życia włosa
Ogranicza nadmierne wypadanie włosów
Zwiększa objętość i gęstość włosów
Polecany do codziennego, całorocznego stosowania


Ja jestem bardzo zadowolona z używania tego szamponu- miałam go na swoim wyjeździe i cudownie wzmocnił moje włosy podczas podróży. Po użyciu widać, że są one bardziej gładkie, wzmocnione i odżywione. Szampon dobrze się pieni i jest wydajny. Polecam!

Jeśli i Wy chcecie co miesiąc otrzymywać takie niespodzianki, to koniecznie zakupcie box Pure Beauty.

Buziaki,
Magda

 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)