Cudotwórczyni- odżywka do włosów Rated Green

By | 16:21 Skomentuj

Jak zawsze moje ukochane pudełeczko kosmetyczne Pure Beauty zaskakuje. W tym miesiącu również nie zabrakło nowości i perełek kosmetycznych. Uwielbiam te pudełko za to, że co miesiąc odkrywam rzeczy, o których istnieniu nie wiedziałam.



W tym miesiącu jest to kuracja do włosów od Rated Green



Podaruj swojej skórze głowy i włosom wyjątkowy komfort świeżości i czystości dzięki luksusowej terapii SPA. Kuracja zawiera parzony na zimno organiczny sok z rozmarynu oraz starannie dobrane składniki roślinne. Dodatek węgla aktywnego reguluje wydzielanie sebum i sprawia, że przetłuszczająca się skóra głowy jest oczyszczona i zrewitalizowana, a włosy lekkie i wyjątkowo miękkie.

- Kuracja dla tłustej skóry głowy
- Zawiera 97% naturalnych składników
- Zawiera organiczny sok z liści rozmarynu certyfikowany przez Eco-cert
- Otrzymywany w procesie Cold-Brew (parzenia na zimno) bez użycia wysokiej temperatury i szkodliwych chemikaliów
- Idealnie wzmacnia skórę głowy i jednocześnie zmiękcza włosy
- Nie musisz używać dodatkowej odżywki do włosów
- Bez silikonu, odpowiedni do codziennego stosowania
- Luksusowa naturalna aromaterapia dla zestresowanej skóry głowy
- Bez szkodliwych konserwantów, takich jak parabeny, izotiazolinony, phenoxyethanol
- Testowany dermatologicznie



Ja już, (jak widać ;)) jestem praktycznie przy końcu używania tej kuracji, tak bardzo jestem z niej zadowolona, że odstawiłam moją poprzednią odżywkę i przerzuciłam się na tę. Jest świetna, moje włosy są nawilżone i pięknie wyglądają. Zdecydowanie jest to mój ulubieniec pudełka. Moje włosy się z nią pokochały.

Buziaki,
Magda



 

Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)