Cudowne zapachy od Perfumerii Neness! :)

By | 19:52 14 komentarzy
Dzisiaj w ten piękny słoneczny dzień i święto wszystkich dzieciaczków przedstawię Wam 3 zapachy, które dostałam od Neness <3 miałam okazję je solidnie przetestować, ponieważ w weekend byłam na weselu i potrzebowałam dobrego i trwałego zapachu- czy takim okazał się zapach od Perfumerii Neness? Zapraszam do lektury :)

Kilka słów na początek o Perfumerii:

Perfumeria Neness to sklep online, który gwarantuje 100% satysfakcje zakupu oraz trwałość zapachu. 
U nas kupujesz bez ryzyka! 
W naszym sklepie oferujemy wody perfumowane i toaletowe najwyższej jakości 
inspirowane najlepszymi światowymi markami. 
Bogaty wybór zapachów dla każdego. 
Posiadamy perfumy o największej zawartości olejków zapachowych na rynku!
Idealne do torebki, samochodu czy na upominek dla najbliższych.


W dzisiejszym poście tylko 3 z nich, a reszta pojawi się w najbliższym czasie więc bądźcie czujni.




Zapach charakteryzujący się świeżym, wibrującym, kwiatowym
aromatem. Ten porywający, zmysłowy aromat dedykowany jest kobiecie silnej,
olśniewającej i pewnej siebie, która uwielbia otulać się delikatnym zapachem.

Typ: kwiatowy
Nuta zapachowa: granat, yuzu, magnolia, piwonia, lotos, ambra, piżmo,mahoń , bursztyn , akord lodowy.



Zapach bardzo przyjemny, dziewczęcy, nie drażni, długo się utrzymuje. Kojarzy mi się z czymś bardzo eksluzywnym i tak można się czuć mając go na sobie. Najbardziej według mnie wyczuwalne są w nim kwiaty- dzięki czemu jest świeży i delikatny.
Polecam wszystkim, którzy nie lubią mocnych i ciężkich zapachów.



Guerlain -  kwintesencja perfum. Od pięciu pokoleń Guerlain kreuje wyjątkowe zapachy, których cechą wspólną jest bezkompromisowe dążenie do najwyższej jakości, designu, innowacji i luksusu. Perfumy Guerlaina to coś więcej niż modne akcesoria. Stanowią one odzwierciedlenie osobowości.


Wybrałam ten zapach całkowicie w ciemno zapach od razu po psiknięciu jest bardzo ładny, kobiecy i nie duszący ale po paru godzinach przeradza się w zapach męski- może to tylko moje odczucia nie wiem ale zaobserwowałam takie zjawisko. Mimo wszystko perfum również pachnie kwiatowo i delikatnie owocowo. Polecam go dla kobiet, które lubią perfumy delikatne ale z nutą pazura :)



Nowy, energetyzujący zapach BOSS BOTTLED. UNLIMITED. powstał z inspiracji osobowością mężczyzny BOSS – jego determinacją i koncentracją na celach i działaniach, które wiodą do sukcesu. W nucie głowy znajduje się elektryzujący zapach mięty, który wyostrza zmysły i wzbudza przypływ energii. W sercu soczysty ananas - symbol kojarzony z dążeniem do sukcesu i życiem na wysokim poziomie, stanowi nutę, która przywodzi na myśl nagrody przychodzące wraz z sukcesem oraz motywację, aby sięgać wyżej i osiągać więcej. W nucie głębi wiecznie zielony czystek (Cistus) w duecie z silnymi aromatami drzew w najdłużej wyczuwalnej nucie głębi tworzy woń, który emanuje męską pewnością siebie.


Zapach bardzo męski ale jednocześnie niesamowicie świeży. Dominują zapachy owocowe- głównie cytryna oraz leśne. Zapach bardzo przypadł do gustu mojemu chłopakowi, który lubi perfumy świeże i nie męczące. Jest idealny dla mężczyzn, którzy lubią ładnie pachnieć, a przy tym się nie dusić :)
Według mnie nie ma lepszego męskiego zapachu niż ten.


Jeżeli jesteście ciekawi tych lub innych zapachów to zapraszam Was serdecznie do Perfumerii Neness, w której możecie się obkupić w te fiolki z perfumami :)

Jaki jest Wasz ulubiony zapach?

                                                                      Buziaki,
                                                                                    Magda








Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To są zapachy inspirowane- napisałam o tym w poście :)

      Usuń
  2. Lubię takie perfumetki idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa czy ktoryś z zapachów przypadłby mi do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, te perfumy mają bardzo dobrą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe, zgrabne, na każdą porę. Bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm może właśnie coś takiego kupię na urodziny koleżanki...
    Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak stawiam na oryginały. Perfum używam nie tylko aby ładnie pachnieć ale mają mnie też rozpieszczac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też ale chciałam sprawdzić trwałość i jakość takich :)

      Usuń
  9. Zamówiłam trzy różne zapachy i czekam na dostawę! Dam znać jak przyjdzie. Mama nadzieję, że na początku przyszłego tygodnia już do mnie dotrą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)