Olejek naturalny z drzewa herbacianego- wybawienie dla wielu osób!

By | 14:16 22 komentarzy
Hej :)
W ramach współpracy ze sklepem Aromat otrzymałam dwa olejki naturalne, eteryczne.
Dzisiaj o jednym z nich-mianowicie o olejku eterycznym z drzewa herbacianego.


Ja osobiście nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z naturalnymi, eterycznymi olejkami, więc bardzo chętnie zagłębię się w szczegóły:
-gdzie występują
- z czego są otrzymywane
- działanie i zastosowanie

Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam :)



Olejek jest solidnie zapakowany tak jak widzicie na zdjęciu- ja dostałam tester więc prezentuje się to troszkę inaczej ale również bardzo solidnie.

Wracając do pytań- odpowiedzmy sobie teraz na nie:
Olejek eteryczny z drzewa herbacianego występuje w Australii, otrzymywany jest z liścia (folium) oraz gałązki (ramulus) w procesie destylacji czyli rozdzielenia ciekłej mieszaniny wieloskładnikowej poprzez odparowanie, a następnie skroplenie jej składników z parą wodną. 


A w czym pomoże nam taki olejek? W wielu problemach ze zdrowiem!

Olejek eteryczny z drzewa herbacianego, to wybawienie dla osób borykających się z problemem tłustej skóry i trądziku. 
Działa wysuszająco na wypryski (zarówno na twarzy, jak i ciele), normalizuje pracę gruczołów łojowych, ściąga i regeneruje skórę. 

Olejek herbaciany wykazuje też właściwości przeciwgrzybiczne, dlatego stosuje się go wspomagająco w leczeniu grzybic m.in.stóp. Idealnie sprawdza się także jako środek regenerujący paznokcie, łagodzący opryszczkę, leczący łupież i zapobiegający jesiennym przeziębieniom. 
Jeden z niewielu olejków, który może być używany bez rozcieńczenia. 
 Może być stosowany do aromaterapii, inhalacji, kąpieli, sauny, oraz bezpośrednio na skórę: do masażu lub wcierań.


Teraz przedstawię Wam parę zastosowań tego olejku ze szczegółowym opisem czyli jak się do tego zabrać :)

1) Problem z trądzikiem

Olejek z drzewa herbacianego stosuje się z dużym powodzeniem na wszelkie zmiany skórne i trądzik ponieważ wysusza i działa przeciwzapalnie. w tym celu olejek nanosi się punktowo na chore miejsca np. za pomocą patyczka do uszu. Najlepiej olejek rozcieńczyć w 1 kroplę w olejku migdałowym lub odrobinie kremu.

2) Przeziębienie, grypa, bóle zatok oraz katar

Olejek z drzewa herbacianego może złagodzić objawy przeziębienia i grypy. Mogą sprawdzić się inhalacje. Do naczynia z gorącą wodą wlewamy kilka kropli olejku i wdychamy unoszącą się parę. Pomocne mogą być kąpiele z dodatkiem 5-10 kropli olejku z drzewa herbacianego na wannę ciepłej wody. Można również dezynfekować powietrze w mieszkaniu wlewając 5 kropli olejku do kominka zapachowego.

3) Grzybica

Olejek z drzewa herbacianego można zastosować w przypadku grzybicy stóp. Wlewamy do miski ciepłą wodę i dodajemy do niej 10-15 kropli olejku z drzewa herbacianego. Moczymy stopy jak najczęściej.

4) Łupież

Olejek z drzewa herbacianego jest pomocny w przypadku łupieżu. Do 150 ml ciepłej wody wkrapiamy 15-20 kropli olejku z drzewa herbacianego. Nacieramy głowę.

5) Bóle stawów

Olejek z drzewa herbacianego można stosować przy bólach stawów. Mieszamy olejek do masażu np dla dzieci z kilkoma kroplami olejku z drzewa herbacianego. Smarujemy bolące miejsca.

UWAGA: olejek nie może być stosowany przez małe dzieci i niemowlęta oraz kobiety w ciąży


Mi osobiście ten olejek bardzo przypadł do gustu mimo, że bardzo intensywnie pachnie, podczas kąpieli możemy się poczuć odprężeni i zrelaksowani niczym w SPA :)

Jeżeli macie ochotę na zakup- serdecznie zapraszam Was na stronę producenta- cena takiego olejku jest stosunkowo niska- 6 zł- a w tak wielu rzeczach może nam pomóc.



A Wy mieliście kiedyś do czynienia z olejkami eterycznymi? Jak je oceniacie?


                                                                                     Całusy,
                                                                                         










Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. ja też już prawie jestem po testach, wkrótce recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zamówię taki olejek ;D Obserwuje, zapraszam do mnie ;) http://okulaarnicaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie super produkt! ;)
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/08/still-alive.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie i cena też kusząca, więc może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam go, ale zakupiłam w aptece, świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bardzo fajny :)
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny olejek i zachęciła mnie twoja recenzja

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam różnych:) lubię je


    ________
    ps. a u mnie? same pyszności na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tym. Wydaje się korzystne dla człowieka. Fajnie, że na tyle rzeczy pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hymm wypróbuje jak tylko skończę kurację z kurkumą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba wypróbować ;)

    http://kobietazmarzeniami.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten post na prawdę mnie zaciekawił :)
    ogółem nie czytam takich blogów jak twój
    ale po przeczytaniu tego oto postu uznałam ze ten blog jest czadowy
    ten olejek jest cudowny, może kiedyś wypróbuję :)
    obserwuję :)


    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie wiedziałam po co są olejki, super, że mi to wyjaśniłaś.

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/klimkowka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. już dawno chciałam sobie kupić ten olej, bardzo dobrze i skutecznie walczy z wypryskami

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie niestety uczula, ale wiem, że wiele osób jest z niego zadowolonych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejkami nigdy zbytnio się nie interesowałam, ale Twój post bardzo mi się spodobał i mnie zaintrygował- bardzo chętnie w przyszłości kupię sobie jakieś olejki :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba kupie go ;) nigdy ie stosowałam olejków ale zaryzykuje ;**


    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)