Błogi relaks- tajski masaż!

By | 13:36 2 komentarzy
Moje Drogie..
Kiedy jesteśmy zmęczone po zimie..co tak naprawdę może nam pomóc?
Według mnie nic tak nie zrelaksuje nas jak odprężający masaż..gorącymi kamieniami, tajski, olejkami aromaterapeutycznymi, olejkiem kokosowym, wyszczuplającym.

Moim wyborem jest masaż gorącymi kamieniami..




Masaż gorącymi kamieniami, który oferujemy w naszej sieci salonów masażu tajskiego ThaiSun, jest idealnym sposobem na relaks i odprężenie. Jego zbawienny wpływ na nastrój i rozluźnienie zna wiele osób, nie każdy natomiast wie o dodatkowych efektach, jakie przynoszą stosowane do masażu olejki. Substancje w nich zawarte wnikają głęboko w skórę, odżywiają ją i regenerują, zapewniając jednocześnie przyjemną aromaterapię w trakcie masażu.

Powiem szczerze sama korzystałam z tego masażu i nigdy nie sądziłam, że gorące kamienie mają taki zbawienny wpływ na nasze ciało..Na co dzień pracuje w pozycji siedzącej i całe moje plecy są spięte, po wyjściu z takiego masażu czułam się odprężona i zrelaksowana, a nawet nie zawaham się użyć stwierdzenia, że czułam się rześko i gotowa do działania.
Polecam ten masaż każdemu z Was jeśli potrzebujecie się zrelaksować, odprężyć i poczuć wyśmienicie. A kto w dzisiejszym świecie tego nie potrzebuje? :)


Kolejny wspaniałym masażem jest klasyczny masaż tajski, który ma wiele cennych właściwości.




Siła oraz technika zabiegu są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta, w związku z czym każdy masaż za każdym razem będzie wyglądał inaczej, tak jak różni się organizm każdego z nas. Cechą charakterystyczną prawdziwego masażu tajskiego jest użycie przez masażystów rąk, łokci, stóp i przedramion. Dzięki takiej różnorodności i indywidualnemu dostosowaniu tempa zabiegu poczujesz jak poszczególne sekwencje masażu wpływają na kolejne masowane części ciała: nogi, ręce czy plecy.

Bardziej doświadczeni w kontakcie z technikami masażu orientalnego z łatwością wychwycą w tradycyjnym masażu tajskim elementy akupresury, masażu shiatsu, ajurwedy oraz jogi pasywnej, które stanowią integralną część tradycyjnego masażu tajskiego.

Nigdy nie miałam możliwości ani okazji uczestniczenia w takim masażu ale od zawsze bardzo mnie kusił. Warto jest się więc na niego wybrać i wyśmienite jest to, że teraz z takiego masażu możemy skorzystać w Polsce. Nie musimy wyjeżdżać do Tajlandii, aby sprawdzić jak taki masaż "smakuje".
Co jest warte podkreślenia masaż tej wykonują Tajki.

Jeżeli jesteś zestresowana to musisz koniecznie wypróbować taki masaż na własnej skórze i poczuć odprężenie.

Gabinety znajdują się na terenie całej Polski- sprawdź sama! klik klik ;)


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Przydałby mi się taki masaż :) Muszę się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego o tym masażu i chciałabym zobaczyć, jak to wygląda w praktyce ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)