Wiosenna ochrona komputera oraz smartfona.- AVG+ zniżka dla Was.

By | 11:17 1 komentarz
Dzisiaj zapraszam Was na nieco inny wpis, troszkę odbiegający od standardowych ale równie ważny.
Mianowicie chcę się dzisiaj skupić na tym, jak skutecznie chronić swój komputer przed wirusami i niebezpieczeństwami, które czekają na nas w sieci. Zazwyczaj nie przykładałam wielkiej wagi do programów antywirusowych, aż do pewnego czasu, kiedy mój komputer został zawirusowany, ponieważ nie miał on odpowiedniej ochrony. Zaczęłam przeglądać strony, porównywarki antywirusów- zależało mi na skuteczności, a jednocześnie na tym, aby program był łatwy w obsłudze. W końcu po wielu godzinach szukania udało mi się znaleźć program, który na pierwszy rzut okazał się idealny i chciałabym dzisiaj Wam o nim trochę opowiedzieć.
Tak więc bohaterem dzisiejszego wpisu jest AVG Ultimate.




Co warto podkreślić mówiąc o tym programie?

- zaawansowana ochrona antywirusowa PC

- zaawansowana ochrona antywirusowa Android

- ponad 30 narzędzi do przyspieszania komputera 

- aplikacje do przyspieszenia Android 

- BEZ LIMITU STANOWISK – można go w domu instalować na dowolnej liczbie komputerów, smartfonów i tabletów 



Przejdźmy również do zalet antywirusa:

- Antywirus: prosty w obsłudze, szybki, chroni przed wszystkimi rodzajami zagrożeń, umożliwia szyfrowanie plików, chroni sieci społecznościowe, firwall, ochrona poczty i bankowości elektronicznej



Podsumowując ja jestem bardzo zadowolona z działania tego antywirusa, od zawsze takie programy kojarzyły mi się z czymś trudnym do obsługi, czasochłonnym, a w przypadku AVG Ultimate spotkało mnie miłe zaskoczenie. Chroni komputer przed wirusami, optymalizuje go, dzięki czemu naprawdę widzę poprawę w jakości korzystania z Internetu, działa on szybciej, nie zawiesza się.
Program ten również czyści nasz komputer z niepotrzebnych pików-śmieci- co jest bardzo fajne, ponieważ często po odinstalowaniu jakiegoś programu w naszym komputerze zostają niepotrzebne pliki, których zazwyczaj nie usuwamy, a tutaj pomoże nam właśnie antywirus.


Mam dla Was również kod rabatowy w wysokości aż 30%, wystarczy przy zakupie wpisać hasło: avg_fit

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Wiele osób nie pamięta jak ważna jest obecność takiego programu :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)