Top 5 moich faworytów makijażowych.

By | 10:09 4 komentarzy
W obecnym czasie, gdzie szaleje promocja za promocją ciężko nie obejrzeć się za perełkami makijażowymi. Każda z nas ma na pewno swoje ulubione kosmetyki kolorowe, dlatego ja dzisiaj chciałam się z Wami podzielić tymi, które dla mnie swego czasu są najlepsze :)



Paleta 16 cieni do powiek inspirowanych kolorami czekolady. Zawiera 3 matowe i 13 błyszczących cieni utrzymanych w neutralnej i chłodnej tonacji. Kolory naturalne, beże, brązy. Pozwala stworzyć dzienny i wieczorowy makijaż.

Ta czekoladka kusi nie tylko swoim słodkim wyglądem ale również świetnymi kolorami i niesamowitą pigmentacją- jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości to jestem bardzo mile zaskoczona.





Lekka baza pod makijaż w sprayu. Znacznie przedłuża trwałość makijażu. Nie obciąża skóry, nie zatyka porów. Dodatkowo nawilża skórę i przynosi przyjemne uczucie ukojenia.

Przez długi okres czasu "męczyłam" się z doborem odpowiedniej bazy pod makijaż i ku mojemu zdziwieniu taka w sprayu sprawdza się idealnie.



Zestaw szczoteczek do konturowania twarzy wykonanych z najwyższej jakości syntetycznego włosia. Zawiera trzy owalne szczotki w różnych rozmiarach. Całość zapakowana w eleganckie pudełko. Zestaw idealny na prezent dla miłośniczek makijażu.

Kiedy te szczoteczki stały się popularne dosłownie wszędzie, stwierdziłam że sama chętnie je wypróbuję i ocenię, czy naprawdę są warte tego całego szumu. No i po prostu przepadłam..nie wyobrażam sobie nakładania już podkładu i bronzera czymś innym niż te szczoteczki.




Wypiekany rozświetlacz do twarzy w kolorze różowo-szampańskim. Nadaje efekt lśniącej tafli na skórze. Doskonale sprawdzi się w konturowaniu twarzy.

Tyle rozświetlaczy ile ja przetestowałam to podejrzewam, że mało kto nawet jest w stanie sobie wyobrazić. To praktycznie jedyny kosmetyk dla którego jestem aż tak wymagająca i muszę powiedzieć, że ten spełnił moje wymagania.




Farbka do brwi z dużą ilością pigmentu, wypełnia i modeluje włoski nadając im głęboki, ciemny kolor.
Odcień dark - czarny.

Ostatnimi czasy mam przysłowiowego bzika na punkcie idealnych brwi- szukałam czegoś co nada im ładny ale jednocześnie bardzo naturalny wygląd i to jest- mój ideał.



Jakie są Wasze hity makijażowe?

                                                                       Buziaki,
                                                                             Magda









Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Kusi mnie zakup jakiejś bazy pod makijaż bo ostatnio zrezygnowałam z ich używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały czas przeżywam, jak piękne są matowe cienie z Inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z MUR mam białą czekoladę i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)