Naturalne kosmetyki marki CD- moja opinia! :)

By | 19:02 17 komentarzy
W ostatnim czasie trafiło do mnie dość sporo kosmetyków do testów od firmy CD kosmetyki, jest to firma która specjalizuje się w naturalnych kosmetykach przede wszystkim w dezodorantach ( w trzech wariantach- spray, atomizer, "psikacz") ale również w żelach pod prysznic- ich kosmetyki występują w pięciu. wariantach zapachowych: lilia wodna, granat, aloes, pomarańcza, cytryna.
Ja miałam możliwość wypróbować lilie wodną- czy to mój ulubiony zapach? Nie do końca wolałam granat- jeśli jesteście ciekawi jak mimo niezbyt fajnego zapachu sprawują się kosmetyki to zapraszam do dalszej części posta.






1) Żel pod prysznic Lilia Wodna.


Nawilżający żel pod prysznic CD z naturalnym wyciągiem z lilii wodnej nawilża i ożywia naturalne funkcje skóry.

Przebadany dermatologicznie
Posiada pH neutralne dla skóry
Odpowiedni dla skóry wrażliwej
Dyskretny, świeży zapach


Jeśli chodzi o zapach to faktycznie jest on bardzo delikatny, co jest wielkim plusem- utrzymuje się po kąpieli.
Idealnie się pieni i dobrze nawilża- wystarczy dosłownie jedno wyciśniecie na gąbkę, aby umyć całe ciało, co sprawia, że żel ten jest bardzo wydajny.
Jeśli chodzi o konsystencje nie jest ona, ani za rzadka, ani za gęsta- bardzo dobrze się rozprowadza.


2) Dezodorant w sprayu Lilia Wodna


CD dezodorant spray lilia wodna zawierający naturalny wyciąg z lilii wodnej zapewnia długotrwałe uczucie świeżości, pewności i pielęgnacji. Efektywny aktywny system Deo gwarantuje ochronę przed nieprzyjemnym zapachem przez całą dobę, nie pozostawiając przy tym białych śladów na ubraniu.

Przebadany dermatologicznie
Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry
Nie pozostawia białych śladów
Dostępny również w opakowaniu o pojemności 50 ml
Nie zawiera soli aluminium


W tym przypadku zapach również jest delikatny, podczas rozpylania zostawia za sobą delikatną mgiełkę, która nie wywołuje duszności- co dla mnie jest wielkim plusem
Jeśli chodzi o ochronę producent gwarantuje ją na poziomie  
24 godzin i muszę powiedzieć, że z tym stwierdzeniem można się zgodzić- zapewnia on nam ochronę i nie zostawia białych śladów- na początku zapach jest intensywny ale po chwili się ulatnia.



3) Dezodorant w kulce Lilia Wodna


Dezodorant roll on CD z naturalnym wyciągiem z lilii wodnej zapewnia długotrwałe uczucie świeżości i pewności oraz pielęgnuje skórę.

Przebadany dermatologicznie
Odpowiedni dla skóry wrażliwej
Nie pozostawia białych śladów
Dostępny również w opakowaniu o pojemności 25 ml
Nie zawiera soli aluminium


Niby we wszystkich kosmetykach zapach jest ten sam ale w tej formie wyjątkowo nie przypadł mi do gustu- pachnie jak krem Niva ale 3 razy mocniej- zapach zdecydowanie nie dla 
mnie- duszący i drażniący. Jeżeli chodzi o ochronę to tutaj również na plus jest ona na najwyższym poziomie- ten kosmetyk jest bardzo wydajny, nie podrażnia skóry i nie zostawia białych śladów- ma jednak jeszcze jeden minus dość długo schnie na skórze  i lepi się.



4) Atomizer Lilia Wodna


Dezodorant CD w atomizerze z naturalnym wyciągiem z lilii wodnej zapewnia długotrwałą świeżość, pewność i pielęgnację skóry.

Przebadany dermatologicznie
Odpowiedni dla skóry wrażliwej
Nie pozostawia białych śladów
Dostępny również w opakowaniu o pojemności 25 ml
Nie zawiera soli aluminium


Z taką formą dezodorantu spotkałam się pierwszy raz  i muszę powiedzieć, że jest ona dość wygodna- spryskujemy pachy i mgiełka wysycha bardzo szybko, nie podrażniając przy tym skóry.
Zapach jest wyczuwalny ale nie drażniący- ochrona również bardzo dobra. W tej wersji kosmetyk jest według mnie najmniej wydajny, ponieważ nie wiem czemu ale czasem mgiełka nie pryska tam, gdzie byśmy chcieli.



Podsumowując ja jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i chętnie wypróbuje jeszcze inne wersje zapachowe- będąc dzisiaj w Hebe widziałam, że są te dezodoranty i to nawet w promocji, w dobrej cenie :)


Znacie te kosmetyki?



                                                                                                                   Buziaki,
                                                                                             Magda














Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Nie mam dostępu do tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaleta ich jest brak soli aluminium.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwa dezodoranty granat i pomarańcza od męża bo kupił w Niemczech. Wolę granat ;) ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy ale chętnie coś wypróbuję, chyba czas wybrac się do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam je i bardzo lubię, jednak przy dużych upałach się u mnie nie sprawdzają w 100 %.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznać, że u mnie przy upale tylko kulka się sprawdza :)

      Usuń
  6. nie miałam jeszcze okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi CD kojarzy się jedynie z kremem który używała moja babcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych produktach wczesniej, a brzmią interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie do końca naturalne ale fajnie, że jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam kosmetyki tej firmy na wielu blogach, ale nie miałam jeszcze z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nawet te kosmetyki , troszkę nawet o nich słyszałam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)