Gdzie szukać dobrych krzeseł? :) + porady na temat bólu kręgosłupa.

By | 20:06 4 komentarzy
Ostatnio zmagam się z poszukiwaniami odpowiednich produktów mebli do mojego pokoju- w gąszczu sklepów ciężko wybrać coś solidnego- większość sklepów, które oferują tanie rzeczy oferują nam też słabą jakość. Dlatego pogodziłam się już z tym, że jeśli chcemy, aby coś służyło nam przez długie lata musimy za to zapłacić swoją cenę.




W moich poszukiwaniach natrafiłam na stronę Centrum Krzeseł, w której znajdziemy szeroki asortyment krzeseł do każdego rodzaju pomieszczenia- w sklepie znajdują się krzesła zarówno klasyczne, jak i nowoczesne- każdy znajdzie coś dla siebie.


Pokaże Wam kilka ciekawych propozycji do jadalni.





Czym wyróżnia się ta firma:

- w ofercie centrumkrzesel.pl, znajdą Państwo produkty marki Nowy Styl, która w trosce o środowisko wykorzystuje odpadki drewniane i tekstylne do ponownego wykorzystania w formie baz dla siedzisk krzeseł kuchennych i kawiarnianych
są to tzw. elementy kompozytowe używane w produkcji krzeseł,

- większość marek w naszej ofercie spełnia normy środowiskowe ISO 14000

- my jako centrumkrzesel.pl staramy się przy pakowaniu wysyłek używać jak najmniej folii, oraz wykorzystywać kilkukrotnie opakowania tekturowe




Znalazłam jeszcze kilka ciekawych pozycji foteli, dzięki nim nasze plecy podczas użytkowania komputera będą nam wdzięczne :)








Zarówno sklep jaki i firma powstały w 2005 roku. Od 2014 firma funkcjonuje w formie spółki jawnej.
Oferta sklepu www.centrumkrzesel.pl to ponad 600 produktów, uznanych polskich producentów takich jak Profim, Grospol, Nowy Styl, Svenbox, Siesta oraz PolskiePufy. . Wiele z nich dostępna jest w dostawie 24h co wyróżnia nas na tle sklepów konkurencyjnych.
Firma zatrudnia 25 pracowników, a gama Klientów to szereg firm i instytucji oraz kilkadziesiąt tysięcy osób prywatnych.

Ja polecam!


A Wy gdzie kupujecie krzesła?



                                                                                                             Buziaki,
                                                                                 Magda









Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny i przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydało by mi się wygodne krzesło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, u mnie w domu zazwyczaj rodzice kupują wszystko ale nie wiem gdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam teraz wielką zagwozdkę jaki kupić materac:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)