Robimy razem tonik z kwasem mlekowym 10% :)

By | 15:25 12 komentarzy
Dziewczyny!
Dzisiaj będziemy wspólnie robić tonik z kwasem mlekowym 10% ze sklepu Mazidła.


Informacje ogólne:  zestaw zawiera składniki potrzebne do wykonania jednej  porcji Toniku w warunkach domowych, czyli odważone porcje półproduktów. W zestawie znajdują się także: łyżeczka miarowa 1 ml + etykieta + drukowana instrukcja wykonania.
Silnie nawilżający oraz odnawiający skórę Tonik zawierający 10% kwasu mlekowego. 

No to zaczynamy :)

Potrzebne będą nam:

1) Ekologiczna woda pomarańczowa.


2) Mocznik.


3) Potrójny kwas hialuronowy.


4) Kwas mlekowy.


5) Mleczan sodu.


6) Miarka.


Wszystkie te produkty oczywiście były dołączone do zestawu, dzięki któremu właśnie możemy stworzyć taki tonik.

A teraz co musimy zrobić?
Dokładnie każdy produkt po kolei wlewamy/wsypujemy do ekologicznej wody pomarańczowej, a następnie mocno mieszamy i tak oto powstaje nasz tonik.






Najlepszy kwas jaki w życiu miałam. Używałam salicylowy i migdałowy i żadnych rezultatów na + nie było. Mlekowego używam w niewielkiej ilości z hydrolatem jako taki tonik nawilżająco rozjaśniający i muszę powiedzieć ze nic nigdy nie nawilżało mnie tak dobrze, nawet mocznik czy inne mazidła nie dawały dobrych rezultatów. Z mlekowym już się nie rozstanę :)

Zachęcam każdą z Was do zrobienia takiego właśnie toniku :)
Zakupić taki zestaw możecie tutaj: klik
W cenie 31,90 zł- uważam ze cena świetna, bo nie dosyć, że mamy fajny kosmetyk to jeszcze masę zabawy przy jego robieniu.

Robiłyście kiedyś same kosmetyki? Podzielcie się koniecznie doświadczeniami w komentarzu.

                                          Buziaki, 
                                                  Magda

                                                                                                           



Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. ja jeszcze sama nie robiłam, ale bardzo mnie to kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo :) I ja muszę kiedyś coś zrobić sama

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Ja jeszcze nie robiłam sama żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie ale kiedyś miałam zamiar

    OdpowiedzUsuń
  5. I już wiem co kupię przyjaciółce na urodziny :) Ona lubi takie eksperymenty :)) Ja też, ale nie wiem czy znalazłabym czas

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czad! Ja zawsze chciałam ale nigdy nie wiedziałam co gdzie i jak i jakoś to umarło śmiercią naturalną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na tę stronkę mają dużo takich zestawów do robienia kosmetyków :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)