Pyszne sosy od Folwark! :)

By | 16:08 12 komentarzy
W ostatnim czasie do mojej kuchni trafiły 3 sosy firmy Folwark:
- Sos madziarów
- Remulada duńska
- Sos barbecue
Uwielbiam dodawać sosy do wielu dań; na kanapki, do frytek, do mięsa i wielu wielu innych- te sosy otworzyły mi gamę inspiracji do tworzenia wyśmienitych dań oraz kanapek.



 Na pierwszy ogień idzie:
Sos barbecue- najpopularniejszy sos grillowy szczególnie chwalony w USA, ja za nim tak naprawdę to nie przepadam, lubię sosy które można wykorzystywać w wieloraki sposób, a ten niestety nadaje się tylko do mięsa z grilla- jednak z nim komponuje się wyśmienicie. Jak dla mnie sos ma specyficzny smak, trochę ostry ale wyrazisty. Według mnie albo się go kocha albo nienawidzi.
Sos ma idealną konsystencję- nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Podsumowując z mięsem do grilla zdecydowane TAK, w innej kompozycji NIE.




Kolejny sos, który idzie pod lupę to:
Remulada duńska- gęsty, majonezowy sos (kapusta, ogórek, cebula) o lekkim smaku curry.
Zdecydowanie mój ulubieniec- uwielbiam jasne, majonezowe sosy, idealnie komponują się z jajkami, nachosami lub do sałatek.
Troszeczkę przypomina mi sos czosnkowy, który uwielbiam. Według mnie idzie go wykorzystać praktycznie do każdego dania co jest zdecydowanie plusem. Wiadomo to kwestia gustu ale dla mnie jest wyśmienity :) Nie wiem jak to się stało, że nigdy go jeszcze w sklepie nie zauważyłam.



Ostatni sos, który miałam ochotę zasmakować to :
Sos madziarów czyli ostry sos pomidorowy z dodatkiem papryki chilli, ze słodko kwaśnym posmakiem. Ogólnie za ostrymi sosami nie przepadam ale ten doskonale komponuje się z nugetsami z kurczaka, z frytkami, parówkami lub po prostu na kanapce. Pięknie pachnie i ma idealną konsystencję- nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Mimo mojego uprzedzenia do sosów z dodatkiem chilli ten jest naprawdę dobry i nie taki (ostry) sos jak go malują :)




 Podsumowując sosy bardzo mi zasmakowały i wiem, że teraz w sklepie nie przejdę obok nich obojętnie jak kiedyś- mam nadzieję, że i Was zachęciłam do ich wypróbowania.
Zapraszam serdecznie do zapoznania się z całą gamą sosów na stronie producenta, bo oczywiście te 3 to nie wszystko ;)



A jakie są Wasze ulubione smaki sosów?

                                                                         Buziaki,
                                                                                            Magda

                                                                         

Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Sos Madziarów bardzo mnie zainteresował, nie wiesz w jakim sklpie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawią mnie smaki tych sosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam sosy :) jestem pewna, że każdy by mi zasmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za to nie cierpię tego typu sosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie zjem niczego poki nie poznam skladu, moze cos swietnie smakowac, a miec w sobie same swinstwa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz praktycznie wszędzie skład to świństwa :)

      Usuń
  6. wolę własne sosy zrobić niż kupić gotowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię spędzać za dużo czasu w kuchni- więc jak jest rozwiązanie to wole z niego skorzystać :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)