Moja przygoda z Zalando! :)

By | 11:23 14 komentarzy
Bardzo się ucieszyłam, gdy do mojego domu zawitał listonosz z bonem o wartości 100 zł na wykorzystanie w sklepie internetowym Zalando. Bardzo ciężko było mi się zdecydować- jak już coś sobie upatrzyłam to było bardzo drogie, a jak coś tanie to odniosłam wrażenie, że brzydkie- w końcu zdecydowałam się na 2 bluzeczki.

1) TWINTIP Top Mint.



Długość: normalna długość
Struktura/rodzaj materiału: dżersej
Wzrost modela: Nasz model ma 180 cm wzrostu i nosi rozmiar S
Rodzaj dekoltu: okrągły, głęboko wycięty
wzór: nadruk
cała długość: 62 cm
Długość rękawa: bez rękawów
Materiał: 100% bawełna
wskazówki pielęgnacyjne: nie suszyć w suszarce bębnowej, pranie w pralce w 30°C, pranie delikatne
numer produktu: TW421D02X-M11

Bluzeczka kosztowała 39 zł.

Przypadła mi ona bardzo do gustu ze względu na kolor i materiał z jakiego jest wykonana, jest bardzo przewiewna i wygodna. Idealna na upalne dni. Ja wzięłam rozmiar S, bo taki noszę ale polecam brać rozmiar mniejszy, bo XS leżałoby na mnie idealnie :)





2) TWINTIP Top White/Pink




Długość: normalna długość
Wzrost modela: Nasz model ma 179 cm wzrostu i nosi rozmiar S
Rodzaj dekoltu: okrągły
wzór: nadruk
cała długość: 60 cm
Długość rękawa: bez rękawów
Materiał: 50% bawełna, 50% modal
wskazówki pielęgnacyjne: nie suszyć w suszarce bębnowej, pranie w pralce w 30°C
numer produktu: TW421D02Y-A11

Bluzka kosztowała 49 zł.

Jak za taką cenę to nigdy bym jej nie kupiła ale, że nie miałam co wybrać zdecydowałam się na nią- jest to rozmiar S ale tak naprawdę wisi na mnie, widać w niej cały biustonosz po bokach, ponieważ jest bardzo mocno wycięta. Wzór bardzo mi się podoba ale ze względu na wycięcia nie wiem czy będę w niej chodzić.




Ogólnie sklep jest świetny pod względem szybkości i wysyłki ale ubrania naprawdę ciężko wybrać- może to ja odniosłam takie wrażenie :)

A jak Wasze łowy w Zalando?

                                                                       Buziaki,
                                                                                     Magda


                                              

Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Mi tam się sporo rzeczy z tego sklepu podobało.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe bluzki wybrałaś :)

    Poklikasz? :))
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/06/przeglad-sklepu-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, pierwszy topik śliczny :)

    Zapraszam do siebie http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, Zalando ma drogie ubrania niestety... ale Twoje topy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koszulki z numerkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ceny to mają wysokie na Zalando... To jest jedyna ich wada...

    OdpowiedzUsuń
  8. Materiały bardzo faje tych bluzeczek, mogłaś wymienić tą jedną, jak nie spasowała, ja tak właśnie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te koszulki, ja zamówiłam torebkę i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój styl ale kolory jak najbardziej moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektore ceny faktycznie sa bardzo wysokie, ale mozna tam upolowac perelki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)