Ładowarka przenośna do telefonu od Izi GSM! :)

By | 15:48 17 komentarzy
Rozładowana bateria już nigdy nie będzie dla Ciebie problemem...

-Uniwersalna bateria zewnętrzna Slim PB-011 marki Forever to wygodny i praktyczny produkt umożliwiający podładowanie telefonu lub tabletu w dowolnym miejscu, w domu, pracy czy w podróży bez konieczności podłączenia do sieci elektrycznej. 


Ładowarka posiada wskaźnik naładowania, także na bieżąco można to monitorować.

Bateria ma niewielkie wymiary, więc zabieranie jej ze sobą nie będzie uciążliwe i nie zajmie dużo miejsca w plecaku, czy torebce.




Produkt posiada niezbędne zabezpieczenia przed przeładowaniem, zwarciami oraz całkowitym rozładowaniem.



W zestawie kabel USB z końcówką microUSB.




Power bank posiada pojemność 4000 mAh, a przy tym jest bardzo cienki, dzięki czemu zajmuje mało miejsca. Połączenie wydajności i niewielkiego rozmiaru zadowoli nawet najbardziej wymagającego użytkownika. Czas pełnego ładowania powerbanku wynosi 5 - 6 godzin.


To mój pierwszy raz z takim "wynalazkiem" na początku nie bardzo wiedziałam jak, co i gdzie ale po przyjrzeniu się dokładnie ładowarce jej obsługa okazała się prosta jak bułka z masłem :)
Ładowarka jest bardzo ładna- kobieca, wygląda bardzo nowocześnie.
Zmieści się wszędzie do torebki, a nawet do kieszeni.


Kiedy mój telefon jest już na wyczerpaniu, a jestem na mieście nie muszę ciągle martwić się, czy aby nie rozładuje mi się telefon i nie będę mogła z nikim się skontaktować, wystarczy, że podłącze mój telefon do przenośnej ładowarki i w nie długim czasie bateria jest pełna. Mogę z czystym sumieniem polecić ją, każdemu, kto dużo czasu spędza poza domem i nie chce martwić się stanem baterii w telefonie.

Poniżej instrukcja jak używać ładowarki:



Serdecznie zapraszam na stronę sklepu- Izi GSM po zakup tego lub innych akcesoriów do Waszych telefonów.
Lubicie takie gadżety?
                                                                                                                                                                                      Buziaki,
                                                                                 Magda
                              




Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Przydatna rzecz nie ma co, zwłaszcza że teraz tel. krótko trzymią

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy gadżet taka ładowarka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rzecz, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Power Bank jest świetnym rozwiązaniem w podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozważam taki zakup po wakacjach. a jak cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie musimy kupić taką ładowarkę! Zainspirowałaś nas ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś już o niej czytałam, super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie kuszący, zaciekawiłaś mnie :) Latem wręcz niezbędny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie się intensywnie rozglądam za taką zabawką. Mam już kilka na oku, a teraz kolejna do rozważenia :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam podobną ładowarkę w kolorze różowym. Jest kształtu "rulonika". Zakupiłam ją w PEPCO w cenie 24,99 zł. Polecam!
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik niestety nie ładuje się😯

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmik niestety nie ładuje się��

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)