Bio szampon dla ciała i włosów od firmy Akuna! :)

By | 09:46 13 komentarzy
Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją już ostatniego produktu od firmy Akuna. Jest to bio szampon dla ciała i włosów dla kobiet.




Optymalnie odżywia 
i nawilża
Dzięki kwasowi mlekowemu
i aloesowi, które 
zapobiegają utracie wody. 
Włosy są miękkie, a skóra 
jędrna i elastyczna.


Ułatwia 
rozczesywanie
i układanie włosów
Za sprawą jedwabiu oraz 
pozostałych składników
nawilżających, które 
zapobiegają puszeniu 
i elektryzowaniu.

Tonizuje, łagodzi 
i koi podrażnienia
Dzięki właściwościom ziół 
Alveo oraz pantenolu
o działaniu 
przeciwzapalnym.


Zapewnia świeżość 
na długo
i bez alergii
Niepodrażniające, naturalne 
substancje zapewniają
piękny zapach włosów
i całego ciała o delikatnej, 
kobiecej nucie.

Skóra jest gładsza, jędrniejsza 
i sprawia wrażenie młodszej
Dzięki kwasowi mlekowemu i żeń-szeniowi,
które usuwają toksyny i wolne rodniki.


Według mnie szampon jest świetny- pierwszym plusem jest to, że po otwarciu ulatnia się bardzo ładny, ziołowy zapach, który po umyciu długo utrzymuje się na skórze oraz włosach. Konsystencja jest bardzo gęsta i po nałożeniu na dłoń "ciągnie się" ale po rozsmarowaniu na ciele bardzo dobrze się pieni i łatwo rozprowadza.



Jest zamknięty na zatrzask co chroni szampon przed wylewaniem się i przeciekaniem:



Szampon bardzo przypadł mi do gustu, jest bardzo wydajny używam go już 3 tygodnie, a nadal jest go w buteleczce sporo.
Ten szampon stał się moim ulubieńcem :)


Firmie Akuna dziękuję za zaufanie i możliwość przetestowania produktów, a Was zapraszam na stronę producenta, gdzie możecie kupić ten oraz inne świetne kosmetyki!


Znacie firmę Akuna? Mieliście takie kosmetyki?



                                                     Buziaki,







Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz slysze ;o
    Zapraszam :*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez pierwszy raz słysze, moze wydawac sie dobry chociaż dalej jestem przekonania że sam szampon nic nie zdziała bez dobrej odżywki :)
    ps. super paznokcie ;*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/09/weekend.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest również dostępna odżywka www.wieslawascholz2.akunapolska.pl

      Usuń
  3. nie znam firmy, ale fajnie że się sprawdza szampon może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po opisie stwierdzam, że jest ok :) O firmie niestety wcześniej nie słyszałam.
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/09/uwodzi-czy-odpycha.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmy nie znam, ale szampon wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon i jakoś się dobrze u mnie nie sprawdził
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę poznałam dopiero na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny produkt, jednak nie lubię ziołowych zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten szampon, nigdy o nim nie słyszałam. Masz piękny kształt paznokci, zazdroszczę że nie są takie szerokie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego szamponu, właściwie firma również nic mi nie mówi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość osób kojarzy głównie firmę Akuna z naturalnymi suplementami diety, które ma w swojej ofercie. A kosmetyki można zamawiać wyłącznie u konsultantek/-ów lub firmowym sklepie internetowym, więc w drogeriach czy marketach się z nimi na pewno nie spotkacie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)