Małe rzeczy, a cieszą! :)

By | 12:55 17 komentarzy
Hej :)

Ostatnio jakoś szczęście mi dopisuje i udało mi się wygrać 2 rozdania:

1) Na blogu Nitką wyszyte :).

Udało mi się zdobyć śliczną torebkę:



W bardzo ładny kwiatowy wzór:


2) Na blogu World of Goodi ;).

2 kupony zniżkowe 40% :


oraz 2 eyelinery Sinsay :)




Bardzo się cieszę z nagród! :)

A jak tam u Was? Dopisuje Wam szczęście?


                                                                    Buziaki,

      



Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Szczęściara:) Gratulacje
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też udało się wygrac ostatnio dwa malutkie gifty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D Torebeczka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam kupować i dostawać takie drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawą końcówkę ma ten eyeliner.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba będzie świetna na zakupy! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział w takiej ilości konkursów, że nie mam szans na wygraną :D Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Mi raz się tylko udało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super gratuluję, masz szczęście :). Jeżeli masz ochotę, to u mnie jest rozdanie, gdzie można wygrać dwa badzo konkretne i ciekawe produkty :) Na razie zgłosiło się niewiele osób więc zachęcam. :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Ja niestety dalej na to szczęście czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A dopisuje ;D Ostatnio wygrałam maskę Seboradin i właśnie zachwycam się jej efektami :) Torebka bardzo piękna. I napisz kiedyś recenzje jak spisują się eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)