Lakier piaskowy od Allepaznokcie + przesyłka ;)

By | 12:40 26 komentarzy
Hej! :)

Bardzo nie lubię pisać  nie do końca pozytywnych recenzji ale tym razem jestem niestety zmuszona :(
Ale do rzeczy w ramach współpracy z firmą Allepaznokcie dostałam lakier piaskowy.




Parę słów od producenta:


No i czy naprawdę prezentują się tak świetnie na paznokciach?
Niestety nie. Efekt piasku jest delikatnie widoczny (ledwo udało mi się go uchwycić do zdjęć).
Sami spójrzcie.





Moja opinia:
Jedynymi plusami tego lakieru jest to, że jest trwały i ma całkiem niezły kolor.
Lakier zamknięty jest w buteleczce z bardzo przyjemnym do rozprowadzania go pędzelkiem.
Niestety to co obiecywał producent nie sprawdziło się, posiadam wiele piasków i ten wypada najgorzej.
Efekt jest tak minimalny jakby go wcale nie było. Widać tylko delikatne kuleczki ale naprawdę trzeba się nieźle przyjrzeć. Jako zwykły lakier sprawdza się świetnie ale miał to być piasek więc nie jestem zadowolona :(


Ale pomimo, że lakier nie okazał się świetny mam jeszcze dobrą wiadomość- mianowicie dostałam paczuszkę z tuszami od Rimmel. To czas zabrać się do testowania :)



Czy któraś z Was również załapała się do testowania tej maskary? :)

Będzie mi również bardzo miło jeśli dołączycie do grupy, w której możecie pochwalić się swoim blogiem-


                                                                    Buziaki,

                                                                               





Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym tuszem i chętnie przeczytam Twoją recenzję, bo mam zamiar kupić jakiś dobry tusz :)

    Kolejny dzień wyzwania, lubię/nie lubię... Zapraszam serdecznie na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-dzien-trzeci.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek, jednak ja bardziej lubię coś w odcieniach: bieli, żółci, pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie ten lakier dobrze nie wypadł. Moja paczuszka dotarła do mnie dzisiaj ;) Tusze są zapakowane w fajną teczkę, co nie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- jak otworzyłam paczuszkę to byłam zdziwiona tą teczką :D

      Usuń
  5. Lakier piaskowy tej firmy poznałam, w jasnym odcieniu i fajnie się u mnie sprawuje, przy dwóch warstwach .
    Tuszy nie znam...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także dostałam dziś tusz /Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam się załapać ale za pożno się dowiedziałam ;x ale moim zdaniem lakier jest bardzo ładny :D

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam dzisiaj pakiet recenzentki, zobaczymy jak się spisuje tusz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor faktycznie ma śliczny, ja lubię lakiery piaskowe z Misslyn - nie wiem czy nazwy źle nie napisałam. :)
    I dziękuje za odwiedziny mojego bloga i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie nie przepadam za piaskowymi :/

    Ja również zakwalifikowałam się do testów :) Czekam na swoją Rimmelkę .

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie nie wygląda fajnie, miałam już lakiery z allepaznokcie i w sumie żaden nie był jakiś super :((

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor lakieru ;). Gratuluję dostania sie do testów Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam dzisiaj juz jakąs opinie tego lakieru i blogerka była nim zachwycona, chyba trzeba wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier ma ładny kolorek :) A przyznam, że jestem bardziej ciekawa recenzji tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie byłabym zadowolona z tego lakierku, może przy innym kolorze ziarenka byłyby bardziej widoczne

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chyba wole zwykłe lakiery niz piaskowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację średnio widać efekt piasku, uwielbiam piaski od Wibo i Essence :) Zazdroszczę paczuszki do Rimmela :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt piasku znikomy, ja nie lubię tego typu lakierów. Też testuję maskarę Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)