Mówię STOP! :) "Stop suchej skórze twarzy" czyli moja przygoda z silnie odżywiającą i regenerującą kolagenową maską z czekoladą- Beauty Face.

By | 13:47 2 komentarzy
W ostatnim czasie przyłączyłam się do akcji:



Firma pozwoliła mi wybrać maskę idealną do mojego wieku i rodzaju skóry spośród tych:
  1. BEAUTYFACE UJĘDRNIAJĄCO NAPINAJĄCA MASKA KOLAGENOWA Z MIKROELEMENTAMI I MENTOLEM
  2. BEAUTYFACE ANTYBAKTERYJNA MASKA KOLAGENOWA OCZYSZCZAJĄCA I ZMNIEJSZAJĄCA BLIZNY
  3. BEAUTYFACE SILNIE MINERALIZUJĄCA I POPRAWIAJĄCA ELASTYCZNOŚĆ KOLAGENOWA MASKA 29 MIKROELEMENTÓW - SERIA LIMITOWANA
  4. BEAUTYFACE PRZECIWZMARSZCZKOWA MASKA KOLAGENOWA Z WITAMINĄ C+ E
  5. BEAUTYFACE -SILNIE ODŻYWIAJĄCA I REGENERUJĄCA KOLAGENOWA MASKA Z CZEKOLADĄ
  6. BEAUTYFACE HYDRONAWILŻAJĄCO UJĘDRNIAJĄCA MASKA KOLAGENOWA Z ALGAMI MORSKIMI

Dzięki temu miałam możliwość przetestowania na sobie cudownej maski mianowicie- silnie odżywiającej i regenerującej kolagenowej maski z czekoladą od Beauty Face



Promienie słoneczne, kąpiele w słonej wodzie, wiatr i klimatyzacja oraz zmiany klimatu mogą wyrządzać wiele szkody na naszej skórze. Przesuszona, szorstka i ściągnięta skóra nie jest tym czego oczekujemy po wakacjach. 

Czy wiesz, że? :)

- w ciągu doby skóra traci aż 300 ml wody
- latem w słoneczne dni w temperaturze ok. 28 stopni ilość ta wzrasta dwukrotnie
- w ciągu kilku godzin na słońcu tracimy przez skórę tyle samo wody, co po przebiegnięciu kilku kilometrów
- utrata wody i brak nawilżenia jest główną przyczyną starzenia się skóry oraz pojawiania się zmarszczek
- mimo noszenia okularów przeciwsłonecznych w słoneczne dni mrużymy oczy ok 10 000 razy na dobę, co jest przyczyną powstawania zmarszczek mimicznych i tzw. "kurzych łapek"

A więc jak pielęgnować skórę latem?

- zabezpieczaj skórę kremem z filtrem UV
- pij wodę często i małymi porcjami- nigdy lodowatą
- stosuj kosmetyki wiążące wodę w skórze ( z kwasem hialuronowym, kolagenem, ceramidami)
- minimum 2x w tygodniu stosuj maski odbudowujące strukturę skóry i dogłębnie ją regenerujące
- nigdy nie spryskuj twarzy wodą w upalne dni, gdyż mimo pozornego ukojenia jeszcze bardziej wysuszy skórę.


Tak więc fakty mówią same za siebie :) Ja zaraz po powrocie z moich wakacji w Tunezji wzięłam się za przetestowanie maski i sprawdzenie czy to co mówi producent jest prawdą :)


MASKI KOLAGENOWE DO TWARZY DO UŻYTKU PROFESJONALNEGO
to 23 gotowe kolagenowe zabiegi w postaci hydrożelowego płata o kształcie twarzy zanurzonego w aktywnym serum, stworzonego na bazie kolagenu oraz innych czynnych składników, skomponowanych  odpowiednio do rodzaju skóry, wieku oraz przeznaczenia. Maski przeznaczone są do użytku profesjonalnego w salonach kosmetycznych i SPA. Idealnie nadają się na zakończenie większości wykonywanych w salonach zabiegów, gdyż nie tylko wyciszają skórę ale dostarczają jej cennych składników. Polecane są także jako część zabiegu z użyciem ultradźwięków.


Przeznaczenie: skóra w każdym wieku, przesuszona, matowa, szorstka, odwodniona, zmęczona, pozbawiona blasku i kolorytu, z brakami witamin i minerałów, wymagająca szybkiego i silnego odżywienia, regeneracji oraz poprawy wyglądu.


Działanie: błyskawicznie regeneruje i odżywia skórę, uzupełnia niedobory witamin, minerałów i substancji odżywczych, silne nawilża głębokie warstwy skóry, wygładza, ujędrnia i uelastycznia, poprawia koloryt i wyrównuje przebarwienia, koi podrażnienia, odpręża i relaksuje. Nawet bardzo zaniedbana i zniszczona skóra odzyska świeżość i zdrowy wygląd.Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, ekstrakt z czekolady, masło kakowe i shea, kwas hialuronowy, ekstrakt z lukrecji, silna dawka witamin i minerałów, olejek różany, alantolina i gliceryna.
oraz


Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, ekstrakt z czekolady, masło kakowe i shea, kwas hialuronowy, ekstrakt z lukrecji, silna dawka witamin i minerałów, olejek różany, alantolina i gliceryna.


A więc do dzieła! - opiszę co kolejno robiłam :)

1) Dokładnie tak jak napisał producent- w celu dokładnego oczyszczenia i pozbycia się martwego naskórka wykonałam peeling skóry.

2) Następnie maskę w opakowaniu umieściłam na 20 sekund w gorącej, ale nie wrzącej wodzie




3) Otworzyłam opakowanie i dokładnie zanurzyłam maskę w płynie. Na złuszczoną i odtłuszczoną skórę twarzy wmasowałam płyn znajdujący się w opakowaniu, a następnie nałożyłam płat.



4) Nałożyłam maskę na twarz i trzymałam dobrze przylegającą (jedyny problem miałam z nosem-nie chciała przylgnąć) przez 30 minut. 

A teraz żeby was trochę postraszyć- zdjęcie w masce (sądzę, że byłoby to niezłe przebranie na Halloween :D ).





A co się działo podczas noszenia maski i po jej zdjęciu? :)

Podczas noszenia:

 Maska idealnie dopasowała się do mojej twarzy- jedyny problem był z nosem nie wiem czemu ale maska odstawała- widocznie mam niekształtny nos ;). Zapach jak na maskę czekoladową przystało był przyjemny i czułam się zrelaksowana. Maska nie uwierała, ani nie spadała- bardzo dobrze trzymała się na mojej twarzy nawet podczas schylania się nie było problemu z utrzymaniem. 30 minut minęło szybko i nadszedł czas na zdjęcie maski.

Moja skóra twarzy jest sucha, matowa, szorstka oraz słabo nawilżona. Więc po zdjęciu maski liczyłam na dokładny efekt zregenerowania mojej skóry i dogłębnego nawilżenia i.... TAK SIĘ WŁAŚNIE STAŁO!

Producent dotrzymał słowa i moja skóra stała się delikatna w dotyku, miękka, a przede wszystkim było i nadal widać, że jest doskonale nawilżona- mam nadzieję, że taki efekt utrzyma się długo na mojej skórze bo jestem bardzo zadowolona z efektów działania maski.


Zapraszam wszystkich do skorzystania z oferty sklepu Beauty Face i kupna tej lub innej maski (wybór jest ogromny)- cena obecnie w promocji wynosi 15 zł więc dla takiego efektu warto w nią zainwestować.

Dziękuje również Beauty Face za możliwość wzięcia udziału w akcji "Stop suchej skórze twarzy"











Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. haha :D te maskie wyglądają smiesznie na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za taką cenę i taaaaaakie efekty to warto spróbować. :)
    Nie mam jakiś większych problemów z twarzą ale i tak warto ją podopieszczać od czasu do czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)