Poczuj się cudownie z Gentle Day ! :)

By | 18:10 4 komentarzy
Dzisiaj przychodzę do Was z opinią o produktach Gentle Day- w ramach współpracy ku mojemu zdziwieniu dostałam dużo produktów :)




Ale na początku parę słów o firmie:

Popyt na produkty o niskiej cenie zmusza producentów do poszukiwania nowości, które obniżają koszty ich wytwarzania, często jednak tracąc na jakości produktów. Nasza spółka Gentle Day USA, Ltd (USA) wierzy, iż kobiety dbające o swoje zdrowie i ceniące komfort muszą posiadać możliwość wyboru. Dlatego naszym głównym celem jest opracowanie i przedstawienie na rynku produktu ekologicznego i naturalnego, wysokojakościowego, przeznaczonego do higieny intymnej kobiet, który dba o zdrowie i daje wyższy poziom komfortu.



Teraz słów kilka o pierwszym z produktów- są to chusteczki nawilżane do higieny intymnej.


Co mówi o nich producent?

  • Chusteczki ekologiczne, posiadają certyfikat ekologiczne 
  • Oeko-Tex® 100 (Nr 2011LK0006), spełniają wymagania ekologiczne dla produktów posiadających bezpośredni kontakt ze skórą.
  • Małe opakowanie (10 szt./op.), wygodne do noszenia w torebce.
  • Wykonane z delikatnego, ekologicznego włókna bambusowego.
  • Bezzapachowe, niewybielane chlorem, wolne od parabenów, alkoholu, laurylosiarczanu sodu.
  • Z ekstraktem z aloesu i witaminą E.



Moja opinia:


Już samo otwarcie jest świetne- pozwala nam na
 wielokrotne otwieranie i zamykanie paczuszki- jest to wielki
 plus :) Kolejnym plusem jest to, że są bardzo delikatnie i miękkie, ponieważ są wykonane z ekologicznego włókna bambusowego. Same opakowanie jest wygodne- możemy je spakować ze sobą nawet w daleką podróż- nie zajmuje ono dużo miejsca :) Bardzo spodobał mi się fakt, że chusteczki posiadają naturalne składniki kojące skórę takie jak ekstrakt z aloesu i witamina E. Podsumowując chusteczki są świetne i na pewno przydadzą się każdej kobiecie ceniącej sobie komfort i spokój w podróży. :)




Następnym produktem są anionowe, patentowane podpaski na dzień



Parę słów od producenta:

Najwyższej jakości Gentle Day® podpaski z paskiem anionowym: do produkcji nie używa się materiałów szkodliwych i alergizujących, są całkowicie wolne od chloru, środków zapachowych i chemikaliów, które mogą powodować podrażnienia skóry. pH przyjazne dla skóry. Wkładki Gentle Day® są ekologiczne. Zapewniają uczucie świeżości i komfortu. Górna warstwa podpaski – z włókna nietkanego, posiada dziurki w formie lejka, przez które ciecz szybko przedostaje się do wnętrza wkładki, nie wycieka i pozostawia suchą powierzchnię. Absorbujący polimer wchłania około 150 ml cieczy (ok. 5 razy więcej niż zwykłe podpaski), przepuszcza powietrze, zapewnia skórze oddychanie. Sterylne, unikalne opakowanie oraz pakowanie wkładek w oddzielne saszetki chroni przed wilgocią i mikroorganizmami.


Moja opinia:

Według mnie podpaski są świetne- pierwszy raz spotkałam się  takimi, które posiadają pasek anionowy- jest to ich wielki plus- ten pasek niweluje nieprzyjemny zapach-więc możemy czuć się komfortowo podczas "trudnych dni". ;). Podpaski mają bardzo fajne otwarcie- można je wielokrotnie otwierać i zamykać bez konieczności rozrywania paczki jak to jest u pozostałych opakowań podpasek. Dodatkowo każda podpaska zapakowana jest w osobne opakowanie, co ułatwia nam umieszczenie jej w plecaku bądź torebce i zabranie jej gdziekolwiek chcemy :) Podpaski mają dobry klej- skrzydełka nie odklejają się- cieszy mnie to- bo zawsze to było moją największą zmorą. Jeżeli macie dość zwykłych podpasek, które po 2 godzinach są odklejone i pachną naprawdę nieprzyjemnie to polecam zakup podpasek Gentle Day :)


A tutaj pasek anionowy:




Ostatni produkt jaki dostałam to test do badania pH pochwy.



A co mówi producent?: 

Testu do badania pH pochwy można użyć, gdy pojawią się niepokojące objawy (swędzenie, pieczenie, wydzielina o nieprzyjemnym zapachu lub nietypowa wydzielina).
Test nie leczy, lecz określa poziom pH wydzieliny z pochwy.
Jeżeli twoje pH pochwy jest podwyższone, może być spowodowane bakteryjnym, nie grzybiczym zapaleniem pochwy. Nie należy stosować leków przeciwgrzybicznych, gdyż leki te nie leczą bakteryjnego zapalenia pochwy. Należy zgłosić się do ginekologa.


 Moja opinia: 

Z użyciem tego testu na razie się powstrzymam- użyję go kiedy naprawdę będę w potrzebie, tak jak producent napisał używa się go w stanach kiedy widzimy niepokojące objawy- jak na razie takich nie posiadam :) Do testu dołączona jest skala pH- dzięki niej możemy porównać czy nasze jest w porządku. Moim zdaniem test jest bardzo przydatny i warto się w taki zaopatrzyć :)


Serdecznie zapraszam na stronę producenta :



oraz na stronę sklepu w którym możemy zaopatrzyć się w moim zdaniem najlepsze podpaski i akcesoria do higieny intymnej :)









Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Zainteresował mnie ten pasek anionowy :)
    Zdecydowałam się również założyć bloga, dziękuje Ci za wszystko :)
    Mogłabym prosić o obserwację również :)?
    mój blog: wartotestować.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post ! będę wpadać tu częściej
    obserwuję i liczę na to samo . :)
    http://paulinadme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten test mnie zaintrygował. Mam nadzieję że nie będę go potrzebować, ale warto wiedzieć o istnieniu takich rzeczy :)
    Pozdrawiam
    http://my-culinaryart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię to firmę.
    Dowiedziałam się o niej, kiedy organizowałam spotkanie blogerek w Rzeszowie. Wówczas napisałam do firmy z zapytaniem o sponsorowanie spotkania.
    Jak dotąd używałam podpasek i są dobre. Żeby nie powiedzieć jedne z lepszych jakie do tej pory testowałam.
    Generalnie dobra firma, przyzwoite ceny i bdb jakości produkty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - jest dla mnie bardzo cenny!
Dziękuję że jesteście, zaglądacie i czytacie ;-)
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu.
Pamiętajcie- bez Was- nie byłoby tego bloga :)